sisu

Drick youghurt!

Kategori: Allmänt

En medveten särskrivning, gott folk! Jag vill att man ska dricka youghurt, drickyoughurt! Om jag bloggar om detta får jag testa dessa youghurtar! Tror jag... De vill iallafall att just DU (pekar med ett stort pekfinger) ska testa detta också, så in på länken och anmäl er! http://smartsontestpilot.se/mymoment/bli-testpilot/

Antagligen är de skitgoda, med massa asbra bakteriekultur och god smak och så! Om jag nu får testa, så kommer jag välja vanilj. Möjligtvis blåbär, fast troligtvis inte, för en gång när jag var typ 10 och satt och tittade på Vasaloppet och åt skogsbärsyoughurt kändes det som att en spindel i youghurten bet sig fast i min tunga, fast det var bara ett trasigt blåbär, och sedan dess är jag lite rädd för blåbärsyoughurt...

Och jordgubbsyoughurt säger ju sig själv, disgusting...! Är det inte äkta vara får det vara, när det gäller jordgubbar!

Så som sagt, anmäl er att ni vill testa nu, gratis är gott! http://smartsontestpilot.se/mymoment/bli-testpilot/

Kommentera inlägget här: