sisu

Shopping!!

Kategori: Allmänt

Jaaa, idag var jag på shoppingtur alldeles själv! Det är mitt favvosätt att shoppa på - ensam! Såå lugnt och skönt att gå och strosa och prova i hundra år om man vill det utan att ha dåligt samvete för folk som vill gå till andra affärer...!

Jag shoppade snygga gröna hörlurar! För att de i silversvart plast som jag köpte på Ica Maxi för femtio spänn inte känns så jäkla kul att promenera med... 140 spänn, som hittat!



Den här skönheten  (klänningen dårå...) köpte jag INTE! Bilderna kom inte i den ordning jag vill, annars var tanken att detta antiklimax skulle komma sist... Men nej, jag köpte INTE denna klänning, trots att den var såååå fin (finare än på bilden!) och sååååå skön och sååååå billig! För jag såg helt enkelt ingen situation då denna 60-talsaktiga "rejäla" klänning skulle kunna passa... sen är jag lite rädd för strykjärn också, och det var massa veck på som säkert skulle bli ledsna om de inte fick hamna på plats igen efter tvätt... Så med sorg i hjärtat sade jag adjö efter detta beslut...




Den här skönheten däremot, fick följa med hem! 269:- eller nåt, och SJUTTIO PROCENTS RABATT på det!!! Lovely!!



Och så den här klänningen... den var väldigt fin i provrummet, den har en kompis i gröna nyanser som också fick följa med hem... Men nu asså... jag veeeet inte... åsikter?? JAg gillar ju det här raka, "A-linje-aktiga" men det här... Njjjaae...? Jag får rätt starka städkärring-vibbar... Nåja, OM jag behåller denna och den gröna kompisen, så ska jag lägga upp dem, så det blir lite kortare.



Ja, och sen bidde det en turkosblåaktig prickig halterneckklänning också, men den har säkert alla 3 som läser den här bloggen redan sett på Facebook, så den bilden orkade jag inte ta med! =D

Kommentera inlägget här: