sisu

Ska vi tala om Louis Tomlinson?

Kategori: Allmänt

Jomen det kan vi väl göra?! Tala om Louis Tomlinson?! Jag ska inte bli långrandig, jag lovar, jag vill bara uttrycka min glädje över folk som älskar den här snubben. För det är så här va, han är en 22-årig ung man som för tillfället ser ut som en helt vanlig 22-årig ung man. Bilder finns längst ner, om ni vill titta. :)
 
För sisådär 1 år sedan vägde han nog lite mer än han gör nu, och för ett par månader sedan tror jag att han vägde ännu mindre än för 1 år sedan. Jag tänker inte under några omständigheter ge mig in på att gissa HUR lite mer han vägde förut, men... helt uppenbart mer.
 
Av någon anledning gick han ner i vikt. Jag kan tyvärr tänka mig att anledningen till detta blogginlägg kan vara en av anledningarna till att han valde att gå ner - folks obsessande över hans kropp.
 
För folk ÄLSKADE hans kropp för 1 år och lite till sedan. Folk ÄLSKADE hans lilla putmage (bland fansen kallad "The Tomlinson Tummy") och folk älskade hans lår, och folk älskade verkligen hans RUMPA! Om ni bara VISSTE hur många som fortfarande dagligen svimmar över foton av hans rumpa på tumblr (där jag hänger ohälsosamt mycket för att vara en snart medelålders gift trebarnsmor med heltidsjobb...) så skulle ni trilla med i svimmandet.
 
Folk älskade hans lite lite mjukare kropp, folk saknar hans mjukare kropp och jag är väldigt glad över det. Där försvinner liksom lite av det man tror varenda tjej i hela världen går igång på - en vältränad snygg stjärna med rutor på magen och snygga armmuskler, eftersom det fortfarande bildas sorgegrupper över att The Tomlinson Tummy har försvunnit.
 
Men som sagt. Folk obsessar över hans kropp och är man inte nöjd (=ser inte ut som man tror att samhället vill ha en när man är en världsberömd popstjärna) så tror jag att man väldigt lätt faller för frestelsen att göra om sig så att man ser perfekt ut. För om samhället säger att man ska vara smal, spelar det ingen roll om ens fans går upp i atomer över hur "SÖT" ens putmage är, jag tror den sortens uppskattning från fansen snarare kan gå och dra något gammalt över sig. "De älskar min mage för att den putar. Men alla andra snygga killar är smala och/eller vältränade. Jag vill också vara smal och/eller vältränad. Kan de sluta tjata om min förbannade mage nån gång!" tror jag att han har tänkt, och därför gått ner i vikt.
 
Eller så är det vanlig fysiologi, jag vet inte. Kanske blev han av med det mjuka av naturliga skäl, kanske var det något slags "babyhull" som rann bort av sig själv.
 
Jag vet såklart inte.
 
Men han har tappat massor i vikt, det är fakta. Folk obsessar över det och folk obsessade över hans tummy. Det är också fakta. Och jag tror att det hänger ihop. Och det är tråkigt om det är så. Men jag är samtidigt glad över att så många tycker det är fint med en tummy. Och det var liksom det inlägget skulle handla om... det blev inte riktigt så inser jag. Men det var tanken. Många tycker om put och det är härligt! Det var det som var meningen med inlägget...!
 
Det var allt! Det var verkligen allt! :D Tack för ordet! :D
 
Och här är bilder, för att illustrera vad jag menar. Det gjorde inte ont att spendera en halvtimme en fredagkväll på att googla foton på detta. Inte alls faktiskt.
 
 
Jomen såhär va dårå. Tomlinson Tummy R.I.P.
 
Det är inte jag som har ringat in. Men där är den. Igen.
 
Helt ärligt. Jämför med de andra. Förstår ni att folk var som galna i den där rumpan??
 
Surfer bum. Gör så himla lite ont att titta på.
 
Macarena.
 
 
 
Och så är det då bilder från en smalare Louis. Jag vet inte. Kanske
är det babyhull som har trillat av, kanske har han jobbat för det.
Men smalare är han, och the fans are crying.
 
 
 
 Tack för ert engagemang! :D
 

KOMMENTARER:

  • Veroniqa säger:
    2014-03-14 | 22:33:40

    Men snygg! Så snygg ju..!

  • Sisu säger:
    2014-03-27 | 20:43:14

    Jamensååååååsnygg!!

Kommentera inlägget här: